SHIFT – “Adevărul”

17 03 2016

SHIFT ne prezintă o piesă care beneficiază și de un videoclip. E o pisă scurtă, care ne prezintă o scurtă autobiografie a lui SHIFT.

 

Versuri SHIFT – Adevarul

 

Adevarul e ca

Fac rap de 15 ani de cand nu ma gandeam la bani

De cand n-aveam nici fani si-o fac si dupa ani si ani

Scriu povesti din viata mea pe beaturi, unele solo, altele-s featuri

Adevarul e ca

Mi-a luat mult timp sa ma regasesc

Sa pun tot sufletul pe foaie sa traiesc

Sa imi gasesc frecventa pe care-o vorbesc

Si sa nu uit esenta stiu ca nu-i firesc

Azi ai succes si ai mai multi prieteni sigur

Da ajungi noaptea acasa si te simti atat de singur

Banii nu fac muzica, muzica face bani

Anii trec tu nu zi ca nu-ti mai pasa de ani

Adevarul e ca

Trag de mult sa-mi iau o casa

Un dulap si-o canapea, un scaun si-o masa

Adevarul e ca

Nu mai ies pe la terasa

Nu mai beau alcool si nu-i mai cad in plasa

Ii vad mai rar pe-ai mei si-mi vad mai rar orasu

Adevarul e ca

Mi-e dor sa merg cu nasu

Chiar daca azi am si bani si de benzina

Am inteles ca fericirea nu sta-ntr-o masina

Adevaru-i ca ma bucur de concerte

Ca vad atatea locuri sus pe toc atatea fete

Si nu mai dau, vreun Eminescu sau vreun Goga

Unii zic ca m-am schimbat de cand o ard cu Moga

Eu imi tin doar vibeu sus nu muschi sau vitamine

Prietenii de ieri, azi haterii de maine

Ca eu-s un fel de pop deloc hip-hop in fine

Da eu-s atat de pop si ma-ta a auzit de mine

Adevarul e ca…

 

Actions

Information

Leave a Reply

