creTzu (Ceilalti) – “28” (prod. de Sez si Horia)

28 02 2015

cretZu, membru al trupei Ceilalţi ne oferă încă o piesă care ne încântă. Staţi geană.

 

Versuri:

cretZu(Ceilaţi) – “28” (prod. de Sez şi Horia)

 

Aş face mai multe piese dac-aş mai avea timp,

Că n-am facut rap prost tind, tre să fac bani muncind

De-asta tind spre mai mult, şi-mi sec energia

Ca să no-ntind dincolo că-mi place România,

Când eram mic strigam G aşteptând să iau butelia

De-asta am apreciat copilăria că i-am înţeles magia,

Mă deranjează gălăgia de-asta nu-mi place în cluburi

N-am fost instalator, am verificat cam multe tuburi

La viaţa mea, de-asta acum o vreau numai pe ea

C-am vrut altceva altfel şi se putea

Cât despre rap, trec peste numere pe gec

Sparc ţeste zerzec texte pune-le sub bec

Stinge lumina, e despre ce ţi-a ramas în cap

Când vorbesc c-un raper nu prea mai îmi vine să fac rap

Dacă asculţi, nu tre neapărat sa cânti şi tu

C-am fost stand-up şu nu stătea-n picioare tot publicu

Industria mă lasă rece că tot ce văd sunt nişte raperi trişti

40 de ani cântă pentru copii de 15, restu scot teorii

Iluzii, pledoarii, concluzii, strategii da piesele-s tragedii

Mă doare-n pulă, sunteţi cerşetori, iubesc morala

Nu aştepta bani de la public care n-a terminat generala

Ceilalţi sunt alandala ca Dalai Lama sau ca Bala

Texte blană, punem sare pe rană şi sare sala

Vezi, pot să cânt şi eu despre cum cânt şi cât de tare sunt

Prefer să pun sens în cuvânt,

Şi un  leu n-am făcut şi când l-am făcut l-am băut

Cu băieţi pe la concerte pe unde ne-au cerut

Prietenii s-au cerut când am schimbat macazu

Şi am rămas să fac ce mă taie capul ca Mihai Viteazu

Când eram copil aveam mustaţa la Chapplin

Am fost Charli, înainte să fie la modă sunt subtil

Uneori sunt cretin, uneori nu pot să mă abţin

Ca-n 89 dar trăiesc în societate ca Pacha Man

Tre să contribuim să ocolim împreună obstacole

Prin moaşte de paşte da strângi de boa şi aproapele

Dacă-s scriitori proşti nu-s de vină stilourile

Dacă vezi proşti nu mai da vina pe internet boule

Ăe facebook şi telefoane tehnologia-i un dar

Te plângi când ai toată cunoaşterea lumii în buzunar

Şi-alegi să fi prost că mai mult nu-nţelegi

Ca tactu care l-a votat pe Iliescu-n 90

Când mă-ta aplauda minerii cu balegă

Ţara Galilor din ţara unde s-a strigat moarte intelectualilor

De pe vremea când ne miram cât de mult putem bea

Când băieţii onoraţi ascultau doar hip-hop şi manea

Dădeam tancuri cu ei chit că pe orice bancă sau geam

Odihneşte-te-n pace Bogdănel Bogdan.

Actions

Information

Leave a Reply

