Vescan – Tineri (Prin ochii voştri, Sezon 2, ep. 1) + versuri

27 06 2012

Sezonul 2 “Prin ochii voştri” a început, Vescan a lansat primul episod,  această melodie beneficiază şi de un videoclip.

Click pentru vizionare!

Versuri:

Nebuni delegat cu certificat şi ce-avem in cap, nu ştim

Şi nu-i noutate că tot ce se poate să n-avem idee ce-am făcut azi-noapte,

Tinereţea se duce şi banii n-apar

Da te rog eo să nu-mi aminteşti iar

Că oricum îi clar şi nici n-ai habar

Câte am pe cap da mai toarnă în pahar,

Să uit, că toţi se pricep,

La sfaturi şi cică eo nu pricep

Că tre să-ncep să fac ceva concret

Şi da vă aud da vă dau mai încet,

Aşa nu se mai poate da de când am zis eo sunt 3 ani jumate

Şi mai vin şi rate, apar peste noapte

Da bine că-s tânăr şi am timp de toate.

Problemele vin, problemele pleacă şi nu mă abţin

Să intru-n belele mai mari decât mine

Şi ce viitor că eo n-am nici pe mâine

Planuri

Nebuni delegat cu certificat ce-avem in cap, nu ştim

Şi nu-i noutate că tot ce se poate să n-avem idee ce-am făcut azi-noapte,

Nebuni delegat cu certificat ce-avem in cap, nu ştim

Şi nu-i noutate că tot ce se poate să n-avem idee ce-am făcut azi-noapte,

Tânăr nebun cât inima bate prin viaţă alandala da n-am calculate

Zilele negre şi tot ce se poate să n-am idee ce-am făcut azi-noapte,

Şi cică p-aici eo tre să sar că restu toţi pun piedici

Nu ştiu ce zici dacă-mi ţii predici

Că abia mă trezesc când toţi ies de la servici.

Pot s-ajung la cer.

Liber să crezi că dacă vrei poţi s-ajungi la cer

La cer, la cer, la cer, la cer

Şi şti că poţi s-ajungi la cer

La cer, la cer, la cer, la cer

Şi şti că poţi s-ajungi la cer

Nebuni delegat cu certificat ce-avem in cap, nu ştim

Şi nu-i noutate că tot ce se poate să n-avem idee ce-am făcut azi-noapte,

Nebuni delegat cu certificat ce-avem in cap, nu ştim

Şi nu-i noutate că tot ce se poate să n-avem idee ce-am făcut azi-noapte.

Actions

Information

Leave a Reply

