DODDY & NANE – “RĂCOARE” (cu ZHAO)

22 06 2012

Cea mai nouă melodie de pe “Memento Mori” se numeşte “Răcoare” şi este o colaborare între Doddy şi Nane cu Zhao, potrivită pentru aceste timpuri. Albumul e programat să apară în acest an.

Versuri:

Doddy:

Ok, si-o iau de pe loc

Tricoul pe umar si-n cap un prosop

M-asteapta masina de o ora la bloc

Nu gasesc telefonu’ zic “Las’ ca ma-ntorc”

Repede, limpede, cat de repede tre sa revin

Nu mai am timp, capul mi-e plin

Sunt prea agitat si uit iar s-o previn

Ca plec si deja sunt in mers,

Caut telefonu’ sa-i dau sms

Ma panichez ca nu-l gasesc

Si-mi amintesc ca l-am uitat pe desq

Da stau stiind ca ea e constienta

C-atunci cand e caldura mare sunt pe undeva

Zhao:

Ma gasesti sub umbrela

Helo, helo

Afara e cald ca-ntr-o sera

E rau, da rau

Azi nu imi pasa nici de soare

Helo, helo

Cu multa gheata in pahare ca vrem racoare

Racoare intr-o mare de soare

Vrem mai multa racoare, racoare, racoare, racoare

Nane:

Buna dimineata soare, sti tu de cand te astept oare

S-aduci mireasma de floare dupa care sa vreau racoare

Ma uit in departare tremura imaginea,

Si te-am vrut atat de tare da cine-si imagina

Ca, o sa tanjesc dupa umbra fiindca ma prajesc ca sub lupa

Dupa simptomele ce le avem, nu salveaza situatia nici Ray Band na

Tre sa ne pastram fresh c-altfel fetele o sa ne faca fresh

Deci domnu’ Soare, ia-ti un concediu mare, mare

Zhao:

Ma gasesti sub umbrela

Helo, helo

Afara e cald ca-ntr-o sera

E rau, da rau

Azi nu imi pasa nici de soare

Helo, helo

Cu multa gheata in pahare ca vrem racoare

Racoare intr-o mare de soare

Vrem mai multa racoare, racoare, racoare, racoare

Soare, soare, soare, soare

Nane:

Unde-i frate berea aia rece?

Actions

Information

Leave a Reply

