Nane – “Plec” + versuri

28 03 2012

A apărut într-un final, “Plec” semnată de Nane şi produsă de CPR Productions, piesă extrasă pe primul album oficial a lui Nane. De mix s-a ocupat Rappy(CPR Productions) iar la master a stat Iulian Chris Faur (Pulse Audio Mastering). Video/Artwork: Sega .

Nane – “Plec

Refren:

Plec, îmi pare rău că plec mamă,

Tinereţea mea e un puzzle ce se destramă

Plec, îmi pare rău că plec tată,

N-am de gând sa mă mai uit în urmă niciodată.

Plec, îmi pare rău că plec iubito,

Să clădesc viaţa care nu ţi-am oferit-o

Plec, că e cel mai uşor vă rog,

Vă implor, nu spuneţi că vă e dor.

Strofa 1:

Nu e primul gând, e al nu ştiu câtelea

Şi a nu ştiu câta oară când familia mi-l ia,

Nu pleca, stai acasă, e nevoie de tine

O sa treacă toate cele rele va fi bine,

M-am săturat şi mi-am pierdut răbdarea

Că ţara în care cu mâinile însagerăm  schimbarea

Vrem marea cu sarea şi ştim să înotăm,

Da ne e prea frică de rechini să intrăm,

Învinuim şi-aruncăm cu noroi

Români, niciodată nu suntem de vină noi,

Hai să dăm înapoi ceasu’ cu două decenii

Aţi vrut schimbarea să ajungeti victimele lenei,

Vorbim prea mult, facem prea puţin

Şi ne sclăvim în străini pentru rate la maşini,

Fug departe chiar dacă nu-i soluţie,

Suntem plasme stricate, nicio rezoluţie.

Refren:

Plec, îmi pare rău că plec mamă,

Tinereţea mea e un puzzle ce se destramă

Plec, îmi pare rău că plec tată,

N-am de gând sa mă mai uit în urmă niciodată.

Plec, îmi pare rău că plec iubito,

Să clădesc viaţa care nu ţi-am oferit-o

Plec, că e cel mai uşor vă rog,

Vă implor, nu spuneţi că vă e dor.

Strofa 2:

Mintea-mi joacă feste, da şi-mi dă de veste,

Că sentimentele  n-o sa să mă lase să trec peste,

Ce chestie, urăsc că va iubesc

E singurul motiv pentru care mă tot gândesc,

Că nu vreau să fiu laş, s-au inţeles greşit

Da ce-am facut de nu sunt plătit pentru cât merit?

De ce nu-i apreciat niciodată nimeni în ţară,

Şi e lăsat să se dezumanizeze pe afară?

Plăteşte chiria, plăteşte şcoală, invaţă, îmbracă-te, lucrează,

Fă-ţi timp şi pentru acasă,

Nu-s leneş da nu mă simt motivat

Că domnu’ patron e şmecher că s-a născut bogat

Ce are el în plus, sau e un minus?

Că mereu mă face să mă simt exclus,

Vreau schimbări în bine, nu vise frumoase

Se apropie golu’ în România, daţii pase.

Refren:

Plec, îmi pare rău că plec mamă,

Tinereţea mea e un puzzle ce se destramă

Plec, îmi pare rău că plec tată,

N-am de gând sa mă mai uit în urmă niciodată.

Plec, îmi pare rău că plec iubito,

Să clădesc viaţa care nu ţi-am oferit-o

Plec, că e cel mai uşor vă rog,

Vă implor, nu spuneţi că vă e dor.

Actions

Information

6 responses

28 03 2012
dotq

nu mi se pare misto’ . tipu e prea gay, canta despre fuga de responsabilitati, regrete, trist. Vindeclipul se potriveste mai mult lui moga, ca are freza aia de animal mort. nu se leaga nimic.

28 03 2012
Sudhop

sai bei pula

28 03 2012
dotq

ce te-ai incins asa coaie, ca doar nu vb de mata :))

28 03 2012
DomnuEu

una peste alta dotq tu bea pula

3 05 2013
DeiDara

dotq .. esti prost de mori bha! nane este unu dintre cei mai buni cantareti asa ca taci date drq
\

16 04 2016
NANE - TOAST (teaser/ premieră în 02.05.2012 @ 1Music Channel) - Rap1Music

[…] Channel în data de 2, miercuri. Piesa ce este urmată după ultima lansare a artistului (“Plec“) tot pe 1Music Channel se numeşte “Toast“. De videoclip s-a ocupat acelaşi om, […]

Leave a Reply

