Cedry2k – “Schimbări de valori” (cu Dragonu’) + versuri

20 03 2012

Al 4-lea material solo din carieră, această piesă este extrasă din acest material intitulat “Clipa schimbării“.   Cedry2k a colaborat cu Stripes, Dragonu’, Raku, Carbon și Vlad Dobrescu iar albumul conţine 15 piese.

Versuri:

Cedry2k:

‘mi-amintesc c-am fost salahor pe cam toate șantierele
Plus c-am făcut combinații în mai toate cartierele.
Am făcut și imposibilul, am văzut și incredibilul.
Am simțit din plin și succesul și penibilul.
Da-s bercenar clar, Tudor Gociu temerar
Doar la câteva stații de autobuz din Ferentari.
Dar… când pe fapte, când pe rime,
Căzând din toate, însă poate, încă-i bine
Că n-am lasat timpul să treacă pe lângă mine.
Mă puneam în cap nasol nasol,
Ziceai că am de la sol la sol
Dar până nu mă prinzi matol
Să nu-mi întinzi alcool.
Niciodată nu m-am visat pe podium
În schimb mereu am vrut să văd banul cum sare ca și clorura de sodiu.
Da’, pot să fac toți banii din lume,
Să văd tot felul de locuri
Sufletul meu rămâne trist
Și nu-l mai pot amăgi cu droguri.
Refuz ideea de lux material,
E anormal da’ nu-i nimic fenomenal cât timp e-un fenomen global. No’…
Acum și sper ca până la sfârșitul vieții
Să văd oameni fericiți, cu principii și direcții
Fără inhibiții și infecții,
Fără interdicții și injecții.
Citește ce-au zis întelepții
Și-n rest ia lecții cu mesaj fără conservanți
Și fără E-uri, frăție,
Fără coloranți, antioxidanți, pură eufonie.
Totuși mă tem că trebuie să spun stop la euforie
Că dacă nu schimbăm nimic ajung să-mi fac rău mie.

[REFREN x2]
N-am făcut bani, man, nici cu brigadă, nici solo
Da’ știu că tot ceea ce am scris rămâne acolo,
Odată cu resturile microfonului. Și asta a fost,
Dar n-am cum să cumpăr de la alții ce-i al Domnului.

Dragonu’:

’85, într-o familie, la capăt de oraș
Într-un cartier cu blocuri în construcții, Mărginaș
Fac primii pași. Acum uite-l pe tatăl meu,
Și Dumnezeu era mereu în preajmă, numai că nu-l vedeam eu.
Țara Bârladului: dealuri, un vechi târgușor..
Purtat de turci și de tătari și ars de huni de-atâtea ori.
Da până am ajuns major nu mi-am putut închipui
Că Diavolul pervertește copii,
Fură suflete tinere, mii
Desparte familii unite să știi,
Căsnicii de la niște hârtii
Droguri, beții, euforii,
Plăceri de moment și-alte magii.
Dintr-o fată curată
Faci altă prostituată instantă,
Oricum e la modă să fii traficant
Oricum (? ) exemplu e revelantă.
Și ocangii ca punct culminant
Subliniat, despre viață de puști.
(? ) ne-au bătut, exploatat, agresat
Pe termen nelimitat.
Defapt delimitat de păcat
Normal blocat în tărâm și bine.
Când Hristos a zis “Lăsați copiii să vină la mine! “.

[REFREN x2]
N-am făcut bani, man, nici cu brigadă, nici solo
Da’ știu că tot ceea ce am scris rămâne acolo,
Odată cu resturile microfonului. Și asta a fost,
Dar n-am cum să cumpăr de la alții ce-i al Domnuluï.


Actions

Information

One response

3 04 2012
alexx

RESPECT!

Leave a comment