Doddy & Nane – “Falsă” + versuri

12 02 2012

O piesă care face parte de pe primul album, piesa se numeşte “Falsă” iar colaborarea dintre Doddy şi Nane vine cu primul album oficial intitulat “Memento Mori” in viaţa fiecăruia, acesta va apărea in primăvară. Mix/Master de Dj Undoo.

Download melodie

Nane & Doddy – “Falsa”

Doddy:

Zi-mi pe nume,

Nu te ascunde dupa glume

Nu incerca sa fi falsa cand stim amandoi pe bune

Ca tu, inca plangi si-am auzit ca faci si spume

Cand auzi ca vreo amica m-a vazut cu alta prin lume

Hai, incearca sa fi realista

Nu te mai agita ca eu te-am sters demult din lista,

Si poate viata ta este un pic cam trista

Da te cunosc prea bine si stiu ca esti optimista

Sti ca-ti vreau doar binele,

Si nu regret decat ca mi-ai luat zilele

In care as fi putut sa fiu cu altele

Si altele sa-mi incalzeasca noaptea-n pat picioarele,

Ce faci tu mai departe nu ma mai priveste,

E-n regula, te vreau cu altu nu ma mai raneste

Uite-l pe cel care zicea mereu ca te iubeste,

De asta tratezi iubirea cu atitudine de peste.

Refren :

Tu, zambeai si spuneai absolut oricui

Ca tie nu-ti pasa de mine,

Esti falsa, esti falsa

Dar tu, tu plangi si nu spui nimanui

Ca de fapt tie iti e bine

Esti falsa, esti falsa

Nane :

Scuteste-ma de ce vrei sa imi spui

Nu vreau sa aud, cu actoria asta sa te duci la hollywood

Poate zici ca ti-a trecut, poate ca ti-ai tras iubit

Da sigur n-ai uitat nici o seara in care mi-ai soptit

Ca ma vrei pe viata si ca nu mai vrei niciunu,

Ma luai in brate si-mi spuneai ca n-o sa-mi mai dai drumu

Atat de indragostita nici nu trebuia s-o spui,

Acum esti iubita lui dar te simti a nimanui

Sti ce-i ciudat ca si eu te simt la fel

Vrei sa pari ca sti ce vrei dar nu ai niciun tel,

E-n regula du-te sa razi cu fetele

Stiam ca oameni slabi isi ascund sentimentele

Iti plac glumele ?

Hai sa iti zic eu una proasta

Esti cumva agricultoare c-ai facut relatia varza ?

Te-am iubit da m-ai scarbit

Acum chiar nu mai simt

M-am detasat total mami exact ca un ….

Refren :

Tu, zambeai si spuneai absolut oricui

Ca tie nu-ti pasa de mine,

Esti falsa, esti falsa

Dar tu, tu plangi si nu spui nimanui

Ca de fapt tie iti e bine

Esti falsa, esti falsa

Actions

Information

Leave a Reply

