Saylas ft Carmen – “Oxigen” + Versuri

1 02 2012

Saylas a lansat o nouă piesă, extraordinară zic eu, o colaborare cu Carmen Stoica iar aceasta se numeşte “Oxigen”.  Mix / Master : Gery Meleg. Audiţie plăcută !

Saylas :

Si cel mai apropiat sentiment de vina

Vine cand cel mai apropiat ai fost doar de o straina

Vine totul de la sine, se rezuma la tine

Ciudat e ca ne-am gasit in multime

Sti bine cand nu simti nimic, esti nimic

Prefer zilnic sa traiesc magic

Intr-un univers pierdut in pagini

Dar cine pleaca, mai intai sa vina

Si zici ca sunt indiferent, e calitate sau vina ?

E defect si rutina, sunt culori pe retina

Nu ma asteptam sa plece, nu ma astept sa revina

Nu ma asteptam sa tina, si nici nu tine

Acum doi straini unu pleaca altu vine

Si zic, c-o sa fiu mai atent mai prezent

Si zilnic savurand momentele lent

Si pripit neatent, pierdut in lumea mea

Cand iubirea e in aer am nevoie de oxigen sau de ea?

Carmen:

Te inneci lent

Intr-un ocean inexistent

Stropi (de) ploaie cad

Tu cazi indiferent

Tot ce ai nevoie acum e o gura de oxigen

Saylas :

Si stiu ca n-am sa gasesc ce caut, dar nu ma laud,

Nu vad fericirea-n aur, fericirea pe care o caut

Se rezuma in ce simt, ce vad si ce aud

Pe cine am ales alaturi ce cred, ce vreau mult

Sunt pe alcaline caut ce-au prea putine

Cele care au, nu dau au dat si nu le-a parut bine

Nu e floare urata sau soarta, cum nu e linia vietii din palma

Nu e ceva care sa poata sa stearga amintiri din mintea noastra

Las scrum din ele si suflu ca  lumanarile mele unde s-au dus dorintele mele

Hai vin-o inapoi s-au stai departe

Deoparte pun telefonu sa nu sune-n noapte

Deoparte pun poze ramase si sparte

Cand ce caut eu vine in rate, plec departe

Si va iau la misto oxigenu’ cand ajung pe Marte !

Carmen:

Te inneci lent

Intr-un ocean inexistent

Stropi (de) ploaie cad

Tu cazi indiferent

Tot ce ai nevoie acum e o gura de oxigen(x3)


Actions

Information

Leave a comment